1. Livrare
Produsele sunt livrate exclusiv pe teritoriul României, la adresa specificată de client în momentul plasării comenzii. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea produselor și locația de livrare prin flota proprie al parcului auto Cofraje Romania SRL (acesta poate fi cu macara sau fara macara -cu descarcarea clientului la locatie! )
Livrarea produselor se face in limita stocului disponibil. In cazul in care nu detinem produsul dorit pe stoc ne rezervam dreptul de a nu onora comanda in cauza sau a oferi alta varianta clientului si daca acesta isi da acordul comanda poate fi onorata.
Livrare estimate:
Data estimata de livrare afisata pe site la produse este doar o estimare si ca aceasta poate fi influentata de mai multi factori, cum ar fi volumul mare de comenzi intr-un anumit moment, conditiile meteorologice, zilele legale libere sau eventuale probleme tehnice ;De obicei a doua zi dupa incasarea sumelor in contul Cofraje Romania .
2. Transport
Transportul este efectuat exclusiv de catre Cofraje Romania SRL prin flota proprie de autoutilitare si camioane cu si fara macara.
Livrarea materialelor de constructii se face in 24-48 de ore lucratoare, iar costul transportului se va comunica telefonic in functie de comanda, acesta poate fi si gratuit in functie de valoarea comenzilor .
La momentul livrarilor comenzilor , va rugam sa aveti oameni care sa poata descarca marfa in santier la produsele care nu fac parte din categoria descarcare cu macara ! Beneficiarul produselor este obligat sa descarce produsele la santier , Cofraje Romania prin intermediul site www.costamit.ro nu ofera serviciul de descarcare cu personal la adresa !
Marfa paletizata si livrata la santier/adresa , necesita ajutor pentru operatorul de pe macara , unde beneficiarul trebuie sa ofere 2 oameni,minim pentru a putea descarca .
.3. Documente însoțitoare
Toate produsele livrate sunt însoțite de factură /aviz insotire marfa , acolo unde este cazul, de certificat de conformitate. Recomandăm clientului să verifice conformitatea/produselor, calitativ si cantitativ ale reperelorlivrate, înainte de a semna documentul de livrare. Dupa semnarea documentelor de receptie marfa se numeste ca fiind predata in buna stare clientului , atat cantitativ cat si calitativ.
ANULAREA COMENZII, RETURNĂRI ȘI RAMBURSĂRI:
1. Dreptul de returnare:
Produsele livrate pot fi returnate sau schimbate în următoarele situații:
• Produse incomplete sau defecte;
• Produse al căror ambalaj original a fost deteriorat;
• Produse care nu corespund comenzii efectuate.
• produsele care sunt la sac nu pot fi returnate ,daca acestia sunt intariti sau cu ambalajul deteriorate!
• paletii care sunt contra cost trebuiesc depozitati unul peste celalalt si fara a prezenta sipci rupte, deoarece acestia nu se pot returna ,decat in starea in care au fost livrati !
Produsele returnate trebuie să fie în starea și ambalajul original, incluzând toate componentele, accesoriile și documentele aferente.
Aceasta procedura este valabila doar dupa verificarea produselor in starea livrarii acestora la momentul cand ajunge masina la livrare si se constata ca produsele sunt neconforme.
2. Procedura de returnare:
Returnarea produselor este permisă numai dacă clientul a verificat produsele comandate în momentul livrării. Produsele trebuie returnate într-un termen de 14 zile de la data primirii comenzii, conform legislației în vigoare.
3. Refuzul livrării
Dacă produsele au fost livrate și clientul refuză primirea comenzii fără un motiv întemeiat, acesta nu va plăti penalități, cu excepția taxelor de transport. Aceasta este conform dispozițiilor Legii nr. 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță.
Acest document este realizat conform legislației române privind protecția consumatorilor și reglementările comerciale, inclusiv OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.
4.Situatii exceptionale:
In cazul in care clientul nu raspunde la telefon in momentul livrarilor , acestia vor achita taxele de transport si manipulare marfa ! De aceea recomandam in momentul in care stiti ca marfa este programata sa ajunga la santier sa raspundeti la numarul de telefonul oferit societatii noastre ! Multumim pentru intelegere !